stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 19/12/2024
Ben jij een geboren organisator die geniet van plannen en regelen? Houd jij met gemak meer ballen in de lucht? Solliciteer dan nu op deze job als Office Assistant!
Als Office Assistant in Achel ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en ondersteun je het management en je collega’s. Je bent de spil op kantoor en zorgt dat alles soepel verloopt.
Een greep uit jouw taken:
Binnen het team krijg je de ruimte om je werk zelfstandig en naar eigen inzicht te organiseren. Je collega’s kunnen op jou rekenen – jij maakt het verschil!
Wie ben jij?
Je bent een echte aanpakker en houdt van afwisseling. Communicatief ben je sterk en je vindt het leuk om dienstverlenend bezig te zijn. Verder herken jij jezelf in de volgende punten:
Als Office Assistant krijg je de kans om te groeien en jezelf te ontwikkelen in een omgeving waar jouw ideeën gehoord worden. Je komt terecht in een team met korte communicatielijnen en een open sfeer.
Verder horen hier de volgende voordelen bij:
Daarbuiten is er ook veel aandacht voor jouw work-life balance en persoonlijke ontwikkeling.
Je komt hier terecht in een bedrijf dat wekelijks wel een afterwork organiseert. Dit alles om het groepsgevoel van het team te bevorderen!
Een uniek bedrijf met een internationale diensverlening.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.