Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 08/11/2024

Project Consultant of Freelance - Administratief Bediende Procurement - SAP in Diegem

Als Project Consultant ga je met een vast contract op projectbasis aan de slag bij bedrijven in regio Vilvoorde. Deze vacature biedt heel wat variatie want een project duurt doorgaans 3 tot 12 maanden. De jobinhoud en sector wijzigen per opdracht. Bovendien maak je deel uit van Bright Plus Outsourcing Solutions en beschik je over een zitje op de eerste rij bij het beste en snelstgroeiende detacheringsteam in België.

Maar ook als Freelancer kan je via Bright Plus aan de slag. Zo helpen we je graag telkens opnieuw aan een nieuwe opdracht.

In dit eerste project van minstens 1 jaar ga je aan de slag als administratief bediende procurement bij een farmaceutisch bedrijf die toestellen produceren voor ziekenhuizen. Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:

Administratie:

  • leveranciers kunnen aanmaken in SAP en bepaalde guidelines hierin volgen. 
  • Data en documenten opvragen bij leveranciers en de nodige opvolging doen om de juiste documenten te verkrijgen

Quality:

  • Het goed opvolgen van specifieke en stricte procedures binnen de pharma. 
  • Noden van interne stakeholders analyseren en zien dat alles hierrond volgend stricte procedures verloopt.

Na dit project zorgen we voor een naadloze overgang naar een volgende opdracht bij een ander boeiend bedrijf.

Als Project Consultant, wil je graag bijleren of je huidige expertise verder verdiepen en ben je op zoek naar uitdaging en afwisseling.

Jouw achtergrond houdt onder andere in dat:

  • Je een bachelor- of masterdiploma op zak hebt of je al voldoende relevante ervaring opbouwde
  • Je vloeiend Nederlands, Frans en Engels spreekt
  • Je hebt ervaring binnen SAP en kent het systeem door en door.
  • Een ervaring binnen internationale omgeving of de pharma is een grote plus. 
  • Je hebt interesse en ervaring in procurement / aankoop.

Wat belangrijker is voor deze opdracht, zijn jouw soft skills.

  • Klantvriendelijk: je doet alles voor een glimlach
  • Communicator: je communiceert op een duidelijke manier
  • Flexibel: routine is minder aan jou besteed. Je ontdekt graag nieuwe taken en bedrijven in jouw ruime regio

Een vast contract of een freelance opdracht bij Outsourcing Solutions geeft je de kans om je carrière vorm te geven en net zo snel te groeien als wij, ongeacht jouw functielevel: junior, mid of senior.

 

We werken hard bij Bright Plus Outsourcing Solutions maar daarvoor krijg je naast een professionele, open en persoonlijke aanpak heel wat terug:

  • Een uitgebreid salarispakket met een hele reeks extralegale voordelen zoals netto-onkostenvergoeding, maaltijdcheques, gsm-abonnement, groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Een mooie bedrijfswagen met tankkaart
  • Een open feedbackcultuur met een on-project opvolging door de regionale Project Leader
  • Een wisselende werkplek in uiteenlopende bedrijven. De ene keer werk je bij de klant op locatie, op andere momenten werk je vanuit een van onze kantoren. Het is nooit saai bij Bright Plus Outsourcing Solutions!
  • Opleiding en groei staan centraal: je scherpt enerzijds je eigen skills aan bij klanten en daarnaast voorzien wij een ruim aanbod aan opleidingen en webinars waaruit je kan kiezen

Je bent geen onbekende in ons projectteam. Dankzij talloze events (zoals summer & winter drinks, de jaarlijkse kick off, een teambuilding, Assistant Day...) en online tools ben je regelmatig in contact met jouw 300 andere collega’s

  • Sector: Farmaceutisch

Werken bij Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je aansluit bij ons allround projectteam. Daarnaast hebben we ook een HR projectteam of het freelanceteam. Samen vormen zij onze pool van experten.

 

Die pool vangt tijdelijke projecten op bij bedrijven om zo een stabiele en kwalitatieve oplossing te bieden voor hun tijdelijke noden.

 

Als projectmedewerker werk je dus in kmo’s of multinationals in verschillende sectoren. Je job varieert binnen onze vakdomeinen: administratie, management support, sales, marketing, aankoop, logistiek en human resources.

 

Behoor jij binnenkort ook tot ons team van professionals? Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet.