stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 22/10/2024
Bright Plus is bezig aan een stevige opmars. Onze professionele, open en persoonlijke aanpak maakt ons dan ook tot een ‘Plus’ voor zowel jobkandidaten als bedrijven. Om dit verder te zetten, zoeken we een Business Manager in Mechelen.
Als kantoorverantwoordelijke geef je je job en team mee vorm, ontvang je een onderscheidend loonpakket, heb je een goede werk-privébalans, en krijg je veel autonomie. En dat allemaal in een kantoor in jouw buurt, omringd door gedreven collega’s.
Wat doe je als Business Manager?
Variatie is zonder meer het sleutelwoord. Je zoomt in en uit, denkt commercieel en praktisch, coacht en observeert, focust op mensen en resultaten, neemt initiatief en delegeert … Maar vooral, je maakt impact. En wel met deze taken en verantwoordelijkheden:
Wat zijn de 5 troeven van onze Business Managers?
Naast ambitie, enkele jaren relevante werkervaring en veel interesse in hr, sales en people management heb je:
Wat bieden we onze Business Managers?
Hier staat doorgaans een marktconform, competitief of aantrekkelijk loon. Maar wat betekent dat concreet? Kijk hoe Bright Plus Mechelen voor een onderscheidende verloning en erkenning kiest:
Met 30 jaar ervaring op de teller zijn we de marktleider in het matchen van meertalige professionals met bedrijven op zoek naar talent. Ons betrouwbaar team van 90 hr-specialisten, verspreid over 16 kantoren in België, zorgt elke dag voor de echte ‘plus’. We kiezen daarbij resoluut voor een persoonlijke, open en professionele aanpak. En wie weet doen we dat binnenkort samen met jou.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.