Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 24/10/2024

Office Assistant in Destelbergen

Heb je een passie voor persoonlijk contact en ben je op zoek naar een uitdagende functie als office assistant? Je bent een manusje-van-alles, dus breng die administratieve en organisatorische kant in jezelf maar naar boven. Enthousiast om mee te stappen in ons verhaal? Bring it on!

Welke leuke taken neem jij als office assistant voor je rekening?

Je hebt een helicopterview en weet continu wat er speelt en denkt proactief mee. Dankzij jou verloopt alles efficiënt en correct.

  • Als zonnetje in huis zorg je voor een hartelijk onthaal van de klanten en sta je in voor de eerstelijnstelefonie. 
  • Je plant bezoeken in en beheert de vastgoedmakelaars hun agenda.
  • Dagelijks verwerk je de nieuwe inschrijvingen van potentiële cliënten en zorg je ervoor dat alle gegevens correct en uniform zijn. Je volgt de klantendossiers nauwgezet op.
  • Je ondersteunt het management bij hun agendabeheer, postbehandeling en mailcorrespondentie.
  • Je bestelt tijdig de kantoorbenodigdheden en je zorgt ervoor dat alles op orde is. 

Ben jij een dynamische multitasker en kan jij jou hierin herkennen?

  • Je hebt een bachelor diploma en je kan een eerste relevante werkervaring voorleggen. 
  • Je bent PC minded en je kan vlot overweg met het MS Office pakket. 
  • Je bent organisatorisch sterk en gaat gestructureerd te werk. 
  • Je bent gedreven, assertief en empathisch ingesteld. 

Wat mag je verwachten als Office Assistant? 

  • Een voltijdse functie in een dynamisch en groeiende onderneming. Je krijgt onmiddellijk een vast contract. 
  • Een heel fijne werkomgeving in een warme familiale sfeer. Je zal de eerste 6 maanden in het kantoor van Sint-Martens-Latem werken en daarna vind je jouw vaste stek in het kantoor van Destelbergen.
  • Een marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering en laptop. 
  • Heb je nood aan vakantie? Het bedrijf is collectief gesloten de laatste 2 weken van juli en 1 week tussen Kerst en Nieuw. De rest van je verlof is vrij te kiezen in onderling overleg met jouw collega's. 
  • Je komt terecht in een enthousiast en gedreven team en je gaat regelmatig mee op toffe teambuildings. 

Voel je het al kriebelen om bij dit bedrijf aan de slag te gaan? Solliciteer dan snel via de link.

  • Sector: Immo

Onze klant is een toonaangevende onderneming met een passie voor vastgoed en mensen.