stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 26/10/2024
Ben jij een organisatorisch talent dat graag de touwtjes in handen neemt? Als Office Manager zorg je ervoor dat alles soepel verloopt: van kantoorbeheer en IT-middelen tot HR-ondersteuning en administratieve processen. Of het nu gaat om facturatie, personeelsbeheer of het verbeteren van interne procedures – jij houdt de boel draaiende. Klaar voor deze veelzijdige job in Leuven? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Laat je niet misleiden door de titel; als Office Manager ben je dé spin in het web. Van HR-taken tot facilitair beheer en van administratie tot procesoptimalisatie – jouw agenda is allesbehalve saai. Wat komt er zoal voorbij?
Kortom: als Office Manager krijg je de kans om je tanden te zetten in een breed takenpakket. Je zal écht het verschil maken.
Wie zoeken wij?
Een proactieve doener die graag de handen uit de mouwen steekt! Je bent gestructureerd en zelfstandig – bij jou hoeft niet alles voorgekauwd te zijn. Je neemt de dingen zelf in handen.
De ideale Office Manager kan ook volgende vaardigheden voorleggen:
We zoeken iemand die wil groeien in de rol, verantwoordelijkheid wil nemen en orde kan scheppen in de chaos.
Wat bieden we?
Je krijgt een fulltime rol (4/5de is bespreekbaar) met veel ruimte om te leren en te groeien. Daarnaast:
Stel je een scale-up in Leuven voor die binnen drie jaar van 7 naar 45 collega's is gegroeid. Hard gewerkt? Dat zeker! Maar je krijgt vooral de kans om een vervolg te bouwen aan een succesverhaal. Dit jong, dynamisch team is volop in beweging om een volgend hoofdstuk te schrijven.
Ben jij klaar om de touwtjes in handen te nemen en een volgende stap te zetten? Solliciteer dan nu!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.