Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 12/11/2024

HR-Officer - Parttime (20u) in Berchem (antwerpen)

Als HR-Officer doe je de payroll van A tot Z. Je ondersteunt de HR-Manager bij tal van administratieve HR-taken. 

  • Je behandelt ad-hoc payrollvragen en aanpassingen, waarbij je nauw samenwerkt met collega's en andere afdelingen.
  • Je doet de maandelijkse salarisverwerking.
  • Je beantwoordt vragen en verwerkt loonbrieven die binnenkomen via de mailbox.
  • Je ondersteunt diverse projecten door het controleren van payrollgegevens, het opstellen van templates en het beheren van checklists.
  • Je beheert administratieve taken, zoals het verwerken van boetes en prestaties van uitzendkrachten.
  • Je neemt deel aan projecten, waarbij je zowel operationele als administratieve ondersteuning biedt om processen efficiënt te laten verlopen.
  • Je bent mee het aanspreekpunt voor de medewerkers voor tal van HR-vragen.

Kortom, een boeiende HR-rol in tandem met de HR-Manager.

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak aangevuld met relevante werkervaring. Je werkte al eerder als HR-assistant, HR-officer, Payroll assistant of Payroll officer.
  • Je hebt, net zoals alle collega's, een work hard - play hard mentaliteit.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans. Kennis van het Engels is mooi meegenomen.
  • Je bent uiterst nauwkeurig en zorgt met plezier voor een correcte loonsadminstratie.
  • Je weet van aanpakken en bent voldoende assertief.
  • Je kan vlot werken met MS Office en nieuwe programma's pik je snel op.
  • Je komt terecht in een boeiend bedrijf. 
  • Je kan samenwerken met gemotiveerde en fijne collega's, in een work hard - play hard cultuur. 
  • Het gaat om een vaste job op parttime basis. 
  • Je werkt 20u per week. Jullie kunnen de invulling hiervan samen bepalen.
  • Naast het brutoloon ontvang je ook maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering (DKV).
  • Je vindt het fijn om echt hard te werken, maar tegelijk vindt je het ook fijn dat er een goede klik is met de collega's.
  • Je geraakt best ter plaatse met het eigen vervoer. Er is parking voorzien.
  • Sector: Andere

Je komt terecht in een boeiend bedrijf gevestigd in regio Berchem.
Als Payroll Officer werk je nauw samen met de HR-manager.
Het gaat om een parttime functie van 20u per week.