Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 23/08/2024

Customer Service Teamlead in Wielsbeke

Ben jij klantgericht en stressbestendig? Wil jij graag de volgende stap in je carrière zetten? Solliciteer dan nu voor de job van Customer Service Teamlead in Wielsbeke.

Jouw takenpakket bestaat uit:

  • Je verzorgt de communicatie naar de klant omtrent orders en vragen.
  • Je organiseert het order-to-cash proces en verzorgt de orderflowverwerking tot levering in SAP.
  • Je verzorgt de correcte input van bestellingen.
  • Je ontlast de teamlead met operationele taken.
  • Je lost operationele problemen op.

Ben jij de Customer Service Teamlead in Wielsbeke die we zoeken?

  • Ervaring met SAP, dan heb je al een streepje voor.
  • Je kan omschreven worden als stressbestendig, klantgericht & gezond assertief.
  • Bij voorkeur kan je ervaring binnen een gelijkaardige job voorleggen.

In de job als Customer Service Teamlead krijg je een mooi loon aangevuld met maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering. Verder mag je volgende zaken verwachten:

  • Een glijdende uurrooster waarbij je werkt tussen 9u & 16u30.
  • Een uitdagende en gevarieerde voltijdse job.
  • Je bouwt 9 ADV dagen op.
  • Jouw verlof kan je volledig vrij kiezen dus geen bouwverlof om rekening meer te houden.
  • Sector: Bouw

Onze klant uit Wielsbeke is een gekende speler in de bouw sector. Het bedrijf heeft meer dan 50 jaar ervaring en is een onmisbare speler in hun niche. Jij kan deel uitmaken van dit bedrijf, solliciteer nu op deze vacature en geef je carrière een nieuwe wending!

Als Customer Service Teamlead ga je aan de slag in deze dynamische omgeving. Solliciteer dan nu en refereer naar 1838730.