Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 19/08/2024

Dossierbeheerder met thuiswerk in Neder-over-heembeek (bru.)

Ben je opzoek naar een uitdagende job?  Ben je klantvriendelijk en hou je van in teamverband te werken? Solliciteer dan nu voor Dossierbeheerder in Neder-Over-Heembeek!

Wat is je takenpakket?

  • Je staat in voor de dossiers;
  • Je verwerkt de nodige gegevens;
  • Je staat de arbeiders telefonisch te woord omtrent loonbeslagen, eindejaarspremie,...
  • Je biedt ondersteuning voor dagelijkse boekhoudkundige taken.

Naar wie zijn we opzoek?

  • Je hebt een zeer goede kennis van Nederlands en Frans;
  • Je ben klantvriendelijk;
  • Je bent leergiering;
  • Ervaring met boekhouding is een pluspunt.

Wat mag je verwachten als dossierbeheerder?

  • Maaltijdcheques;
  • Ecocheques;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Groepsverzekering;
  • Laptop;
  • 2 dagen thuiswerk;
  • 29 verlofdagen;
  • Glijdende werkuren (opstart tussen 7u30-9u30).

Het is een werkweek van 38.45.

  • Sector: Diensten

Onze klant is de paritaire sectororganisatie van de elektrotechnische sector. Zowel bedrijven als arbeiders uit de sector kunnen bij hen terecht maar ook lesgevers die zorgen voor de toekomstige elektrotechnici. Ze dragen bij tot een duurzame toekomst van de sector door correcte en tijdige uitbetaling van premies aan arbeiders, organisatie van gesubsidieerde opleidingen, informatieoverdracht over nieuwe technologieën en reglementering, HR-coaching, netwerking en ondersteuning van leraren in sectorrelevante opleidingen.