Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 13/12/2024

Project Administrator in Turnhout

Als Project Administrator voor een gevestigd waarde in Turnhout ben je verantwoordelijk voor de commerciële projectadministratie en communicatie met buitenlandse accountmanagers en B2B-klanten. Je vormt in deze veelzijdige rol een spilfiguur binnen de organisatie!

Dit mag je verwachten van jouw takenpakket: 

  • Je vertegenwoordigt projecten zowel intern als extern. Je communiceert duidelijk tussen de verschillende afdelingen en stakeholders
  • Door jouw klantgerichte aanpak kan je de behoeften van de klant vertalen in product- en verpakkingsspecificaties
  • Je zorgt voor een correcte contractadministratie, prijzen en condities en staat met raad en daad klaar om de accountmanagers te ondersteunen
  • Je verwerkt staalaanvragen

Samen met de key account managers en het projectteam zorg je dat interne communicatie en coördinatie omtrent specifieke verzoeken vlot verloopt!

Herken jij jezelf in een aantal van volgende criteria? Dan ben jij de geschikte persoon voor de job als Project Administrator in Turnhout!

  • Je hebt een bachelor of master denkniveau en hebt al een eerste ervaring binnen een commerciële, professionele omgeving
  • Je kan, zowel schriftelijk als mondeling, jezelf uitdrukken in het Nederlands en Engels. Frans is een pluspunt.
  • Jij bent nauwkeurig en resultaatgericht en neemt hierbij graag initiatief!
  • Misschien nog belangrijkst van al: je ben uitermate proactief en communicatief naar de diverse partijen toe waarmee je in contact staat 

Kortom, we zoeken een communicatieve teamplayer die graag meebouwt aan het bedrijfssucces!

Naast een uitdagende job als Project Administrator in Turnhout waar je veel kan bijleren, mag je ook rekenen op:

 

  • Je komt terecht in erg internationaal actieve organisatie met een hands-on-cultuur, maar waar steeds veel zorg gedragen wordt voor de medewerkers als individu
  • Je komt terecht in moderne kantoren, een mooie werkomgeving dus!
  • Naast je wettelijke vakantie van 20 dagen bouw je 12 ADV-dagen op, je geniet dus in totaal van 32 verlofdagen, vrij in te plannen! 
  • Je kan rekenen op heel wat flexibiliteit: je kan rekenen op glijtijden en ook thuiswerk is mogelijk
  • Naast een mooi loon, kan je rekenen op extralegale voordelen zoals maaltijdscheques van €8 per gewerkte dag, een groeps- en hospitalisatieverzekering, 13e maand, CAO 90 bonus en sociaal abonnement!
  • Fijnst van al: je mag rekenen op een warm team van 4 collega's dat jou met plezier zal onthalen

 

  • Sector: Voeding

Je komt terecht in een kwalitatief voedingsbedrijf waar je warm ontvangen wordt. Het is een bedrijf dat streeft naar groei en sterk inzet op innovatie.