Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 13/12/2024

Senior Management Assistant in Aalst

Ben jij een Senior Management Assistant op zoek naar een uitdagende rol in een internationale werkomgeving? Binnen ons team krijg je de kans om het management te ondersteunen. Interesse in deze vacature in Aalst? Solliciteer nu!

Een greep uit je takenpakket als Senior Management Assistant:

  • Je bent een cruciale verbinding tussen het management en de afdeling. Je zorgt dat dagelijkse activiteiten soepel verlopen.
  • Administratieve ondersteuning: Je biedt algemene administratieve assistentie aan de managers en teamleden, inclusief documentgoedkeuringen, digitale archivering en ad-hoc taken.
  • Reisorganisatie: (samen) met de interne reisafdeling organiseer je zakenreizen voor managers en collega's. Je zorgt ervoor dat alle documenten voor vertrek in orde zijn.
  • Agendabeheer: Je beheert en plant vergaderingen, afspraken en andere belangrijke bijeenkomsten. Je zorgt ervoor dat wijzigingen in de agenda proactief worden aangepast.
  • Onboarding en offboarding: Jij voert alle administratieve stappen correct uit wanneer collega's in- of uitdienst treden.
  • Prioriteiten stellen: Je behandelt eerst de belangrijkste communicatie en verwerkt zowel inkomende als uitgaande berichten zorgvuldig.

Wie zoeken wij als Senior Management Assistant?

  • Opleiding: Je beschikt minimaal over een bachelor in een administratieve richting.
  • Ervaring: Je hebt uitgebreide ervaring als management- of personal assistant, bij voorkeur in een internationaal bedrijf.
  • Talenkennis: Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels. Extra talen zijn een pluspunt.
  • Digitale vaardigheden: Je hebt een goede beheersing van MS Office en kunt snel nieuwe administratieve tools eigen maken.
  • Discretie: Je bent in staat om vertrouwelijke informatie met de grootste zorg te behandelen.
  • Flexibiliteit: Je geniet van variatie en kunt zelfstandig diverse taken in een levendige werkomgeving uitvoeren.
  • Stressbestendigheid: Je kunt goed multitasken, snel schakelen en prioriteiten stellen zonder de nauwkeurigheid uit het oog te verliezen.
  • Groeiambities: Je wilt in je functie groeien en denkt actief mee over verbeteringen binnen de afdeling voor betere ondersteuning.
  • Beschikbaarheid: Je bent bereid om fulltime op kantoor te werken.

Wat bieden wij jou aan als Senior Management Assistant?

  • Een voltijds vast contract van 40u/per week
  • Je hebt recht op 32 vakantiedagen (20 wettelijke + 12 ADV-dagen)
  • Een gezonde work-life balans (glijdende werkuren en occasioneel thuiswerk)
  • Opleiding en begeleiding zullen niet ontbreken bij je opstart en je verdere carrière
  • Een aantrekkelijk en competitief salaris wordt aangevuld met extralegale voordelen. Je ontvangt maaltijd- en ecocheques en een tussenkomst voor openbaar vervoer. Verder krijg je groeps- en hospitalisatieverzekering, diverse personeelskortingen en de mogelijkheid tot fiets- en autoleasing met tankkaart.
  • Optie tot Iphone met abonnement
  • Sector: Bouw

Je komt terecht in een internationaal opererend bedrijf dat actief is in diverse sectoren. Het bedrijf biedt gespecialiseerde diensten aan voor complexe projecten. Deze projecten hebben zowel technische als logistieke uitdagingen.