Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 26/11/2024

Administratief Assistant in Diegem

Ben jij een dynamische, goed georganiseerde starter opzoek naar een eerste uitdaging? Heb je zin om deel uit te maken van een bedrijf waar vertrouwen en flexibiliteit centraal staan? Dan hebben wij de perfecte job voor jou! Solliciteer nu voor deze vacature in Diegem!

  • Beheren en organiseren van reisplanningen voor medewerkers;
  • Ondersteunen bij de organisatie van klantenevents en personeelsfeestjes;
  • Voorbereiden van administratieve documenten;
  • Ondersteuning bieden bij het rekruteringsproces, zoals coördinatie en communicatie met kandidaten;
  • Updates verzorgen voor de website, nieuwsbrieven en LinkedIn-posts;
  • Opvolgen van klantbetalingen en versturen van rappels indien nodig.

Wie zoeken wij

  • Je bewaart gemakkelijk het overzicht, ook in drukke situaties;
  • Prioriteiten stellen gaat je natuurlijk af;
  • Je werkt efficiënt en beheert deadlines nauwgezet;
  • Je houdt focus op wat belangrijk is en rondt taken tijdig af.

Wat mag je verwachten als Administratief Assistant?

 

  • Maaltijdcheques (€8/dag);
  • Ecocheques;
  • Sport- en cultuurcheques;
  • Hospitalisatieverzekering.
  • Groepsverzekering;
  • GSM en abonnement;
  • Laptop;
  • Na 2 jaar: bedrijfswagen met tankkaart;
  • Bonus: Een aantrekkelijk bonussysteem;
  • 26 verlofdagen;
  • Glijdende werkuren;
  • 2 dagen thuiswerk.

Je komt terecht in een 39u week en het bedrijf is ook makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

 

 

  • Sector: Andere

Het bedrijf is een belangrijke speler in IP.