Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 25/11/2024

Payroll Officer met kennis Duits in Wilrijk (antwerpen)

Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor de volledige loonadministratie van A tot Z. Ook beantwoord je andere HR vragen door jouw kennis van de Belgische sociale wetgeving.

  • Je beheert verschillende dossiers van klanten op HR vlak. Je vervolledigt de dossiers waar mogelijk. 
  • Je verwerkt de loonsadministratie van A tot Z.
  • Je beantwoordt andere HR gerelateerde vragen. Je past hiervoor de sociale wetgeving en arbeidsrecht toe.
  • Je verwerkt alles zorgvuldig op administratief vlak.
  • Je maakt loonberekeningen met de verschillende partners in het buitenland.
  • Je spart regelmatig met je collega's of bijvoorbeeld juristen.
  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak in een HR gerelateerde richting. 
  • Je hebt absoluut een streepje voor als je al gewerkt hebt als Payroll Officer, Payroll Assistant, HR Assistant of Administratief bediende loonsadministratie.
  • Je hebt een internationaal bewustzijn.
  • Je hebt een liefde voor HR, vooral Hard HR. Je wil je hierin nog meer verdiepen.
  • Je bent uiterst nauwkeurig in je werk en je wil dat alles correct is. 
  • Je staat stevig in je schoenen en durft op je strepen staan en hulp inroepen als jij het niet weet.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Duits.
  • Je kan vlot werken met de pc en leert een nieuwe software snel aan.
  • Je komt terecht in een bedrijf met een internationale kijk.
  • Het gaat om een vaste rol. Bij voorkeur werk je op fulltime basis, maar 4/5e is ook bespreekbaar.
  • Je werkt zo'n 38u per week, maar er is ook mogelijkheid om ADV op te bouwen. Eventueel kan je 4/5e werken, verspreid over 5 dagen.
  • Naast het brutoloon ontvang je maaltijdcheques van 8 euro en ecocheques. Uiteraard krijg je ook vakantiegeld en 13e maand.
  • Na de inwerkperiode kan je 2 à 3 dagen van thuis uit werken.
  • Je kan ter plaatse geraken met het openbaar vervoer of de fiets. Als je met de wagen komt, is er parking voorzien.
  • Sector: Diensten

Onze klant is een bedrijf dat internationaal actief in de HR sector.

Je werkt in een boeiend bedrijf die je wil onderdompelen in de wondere wereld van internationale payroll.
Na de inwerkperiode is er home office voorzien.