stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 22/11/2024
Ben jij klantgericht ingesteld en een administratieve duizendpoot? Dan ben jij degene die wij zoeken voor deze job als Customer Service Medewerker in Zemst. Je belandt in een familiebedrijf waarbij sfeer en vertrouwen belangrijk zijn. Solliciteer nu!
Jouw takenpakket als Customer Service Medewerker ziet er zo uit:
Als Customer Service Medewerker start je eerst met een interim-periode. Hierbij ontvang je een aantrekkelijk salaris ontvangt en maaltijdcheques van €7 en ecocheques. Na een geslaagde interim-periode van 6 maanden krijg je een vast contract van onbepaalde duur. Dan ontvang je ook nog volgende voordelen:
Je komt terecht in een voltijdse tewerkstelling. Hierbij werk je maandag tot donderdag van 8u tot 17u werkt en vrijdag van 8u tot 12u. Van zodra je ingewerkt bent, werk je bij hoge nood op vrijdag tot 15u30 en bouw je ADV-uren op. Bovendien geniet je van 20 vakantiedagen die je vrij kan inplannen. Het bedrijf is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Deze organisatie is een grote naam binnen de energiesector en groeit zeer snel op Europees niveau. Je krijgt hier de kans om samen met de organisatie te groeien en ontwikkelen. Je komt hier terecht in een KMO die groot belang hecht aan teamspirit. Dat kan je voelen in kleine dingen binnen de organisatie. Er heerst een zeer hartelijke communicatie tussen de collega's en er wordt regelmatig een teamactiviteit georganiseerd. Ze maken ook hun werk van een intern krantje; hier worden gebeurtenissen zoals geboortes, verjaardagen,.. in opgenomen. Een familiebedrijf met een groot hart dus!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.