stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 20/11/2024
Als Backoffice Medewerker speel je een belangrijke rol in het verwerken van orders voor een bedrijf in Anderlecht dat maatwerk levert aan particulieren, architecten en bouwondernemingen. Je zorgt voor een nauwkeurige invoer van bestellingen.
Technische affiniteit voor deze functie is belangrijk. Denk hierbij aan het begrijpen van onderdelen en het kunnen inschatten hoe deze samenkomen in een product. Zie het als een IKEA-pakket: je hoeft het niet zelf te bouwen, maar je moet de onderdelen begrijpen.
Dit is een uitvoerende functie met een focus op precisie. Er zijn mogelijkheden om door te groeien richting klantencontact en complexere opdrachten.
Hieronder een overzicht van jouw takenpakket:
Een kennis van Salesforce en Engels zijn pluspunten.
Je komt terecht in een vaste functie waar 40u per week wordt gewerkt, na een succesvolle interimperiode wordt een vast contract toegekend. Bovenop een marktconform loon heb je nog bijkomende voordelen:
Een tewerkstelling op basis van 4/5 is ook bespreekbaar.
Je komt terecht in een divers, hecht team bestaande uit vijf collega's. De sfeer op de werkvloer is informeel en gericht op samenwerking. Naast het administratieve team werk je ook nauw samen met een team van arbeiders die verantwoordelijk zijn voor de productie.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.