stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 05/11/2024
Heb jij ervaring met klantencontact en wil jij graag werken in een dynamisch internationaal team? Heb jij sterke communicatieve vaardigheden in verschillende talen? Solliciteer nu voor de job als Customer Support Officer in Heusden-Zolder!
Als Customer Support Officer in Heusden-Zolder ben jij de spil tussen klanten en het bedrijf. Wat valt er nog onder jouw verantwoordelijkheden?
Klantenservice en ondersteuning: Beantwoorden van vragen, bieden van technische productinformatie, en oplossen van problemen en klachten via de webshop en marketplaces.
Klachten- en retourbeheer: Afhandelen van productklachten, retouren, en refunds, inclusief het verstrekken van retourlabels en het analyseren van retourorders.
Garantie- en claimverwerking: Beoordelen van garantieclaims en transportonderzoeken, inclusief het verifiëren van claims, opvragen van bewijs (zoals foto’s), en het verzenden van spareparts of vervangende producten.
Order- en voorraadbeheer: Bijhouden van voorraadniveaus, controleren van orders op volledigheid, en verwerken van facturen en prijsupdates.
Content en administratie: Maken van visuals, vertalen van content en productinformatie, en uitvoeren van algemene administratieve taken.
Wat maakt jou de geschikte kandidaat voor de rol van Customer Support Officer in Heusden-Zolder?
What’s in it for you in deze job als Customer Support Officer?
Dit bedrijf is een snelgroeiende internationale KMO in Heusden-Zolder met een ambitie om verder te groeien. Ze leveren hoogwaardige producten en streven naar uitmuntendheid in klantenservice. De kernwaarden omvatten openheid, directheid en inzet, terwijl ze een dynamische teamgerichte cultuur hanteren.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.