stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 17/10/2024
Ben jij de drijvende kracht achter datagedreven besluitvorming voor onze klant in Halen? Dan is deze job als Data Analyst Customer Service voor jou! Solliciteer nu!
Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Klantencontact: Onderhouden van klantencontact en uitvoeren van dataverwerking, inclusief het verbeteren van prijzen en klantgegevens.
Training en ondersteuning: Geven van trainingen aan nieuwe customer service medewerkers en hen begeleiden in hun ontwikkeling
Interdepartementale samenwerking: Deelnemen aan overleggen met verschillende afdelingen en ondersteuning bieden bij prijsvoorstellen en commissies
Data-analyse en rapportage: Maandelijks rapporteren, KPI's analyseren en zorgen voor nauwkeurige data en prijzen in de systemen.
Archiefbeheer: Beheren en controleren van het archiefsysteem, inclusief het opvolgen en verdelen van de mailbox voor facturering.
Projectondersteuning: Voorbereiden en verzenden van mailings over prijsverhogingen en actief bijdragen aan nieuwe prijsvoorstellen, kortingen en acties.
Wat maakt van jou de perfecte Data Analyst Customer Service?
Je hebt een sterk analytisch profiel met een passie voor cijfermatig werken.
Je kan vlot werken met Microsoft Office en ERP-systemen.
Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; kennis van Frans of Duits is een pluspunt.
Je hanteert een coachende instelling en hebt het vermogen om zelfstandig en proactief te werken.
Ervaring binnen een productieomgeving is mooi meegenomen.
Wat krijg jij in de plaats?
Flexibele werktijden met de mogelijkheid om één dag per week thuis te werken.
Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen, waaronder maaltijd- en ecocheques, de mogelijkheid tot fietsleasing, groepsverzekering, hopsitalisatieverzekering en twee extra vakantiedagen.
Een gevarieerd takenpakket binnen een innovatief en internationaal bedrijf.
Een collegiale werkomgeving waar jouw ideeën en inzichten gewaardeerd worden.
Dit familiaal bedrijf in een internationale context is gelegen in een landelijke en filevrije omgeving . Dit bedrijf is actief in de bouw- en industriesector. Kwaliteit, verantwoordelijkheid en persoonlijke ontwikkeling staan hier voorop.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.