stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Ook dit jaar mag Bright Plus zich een Great Place to Work noemen. In 2024 staan we met een 5e plaats opnieuw in de top tien van de beste werkgevers in België: een titel die we opnieuw met veel trots dragen.
Bij Bright Plus zijn we ervan overtuigd dat succes begint met gelukkige medewerkers. “We geloven sterk dat je pas echt succesvol kunt zijn wanneer je medewerkers gelukkig zijn”, aldus Linda Cappelle, Algemeen Directeur van Bright Plus. “Onze mensen zijn ons belangrijkste kapitaal. Zij zijn de ‘Plus’ in Bright Plus. Het ontvangen van deze erkenning is een bevestiging dat onze inspanningen en investering in welzijn en werknemerstevredenheid het meer dan waard zijn.”
Bij de beoordeling van Best Workplace wordt niet alleen gekeken naar de missie en visie van het bedrijf, maar ook of medewerkers de kans krijgen om te groeien, gehoord worden en zich thuis voelen binnen de organisatie. “Dankzij het onderzoek van Great Place to Work kunnen we regelmatig de vinger aan de pols houden en de behoeften van onze medewerkers detecteren”, vervolgt Linda. “We creëren een proces waarbij we samen met onze medewerkers verbeterpunten identificeren en oplossingen aanreiken. Dit is een continue cyclus van verbetering waar we jaarlijks op inzetten.”
De titel Best Workplace prijkt nu opnieuw bij Bright Plus. Dit toont aan dat het bedrijf welzijn op het werk als een echte prioriteit beschouwt, maar maakt ook duidelijk dat Bright Plus een aantrekkelijke organisatie is om voor te werken en mee samen te werken. Klanten en kandidaten kunnen rekenen op het engagement van een bedrijf vol enthousiaste en gemotiveerde medewerkers die 100% inzetten voor elke opdracht.
Volgens Linda wordt de erkenning als Best Workplace gezien als een meerwaarde voor zowel klanten als medewerkers: “Voor onze klanten betekent het dat ze kunnen samenwerken met een bedrijf vol gedreven en gemotiveerde professionals. En voor onze medewerkers toont het onze inzet om een werkomgeving te creëren waarin iedereen zich gewaardeerd en betrokken voelt.” Dit resultaat onderstreept de kracht van het investeren in mensen en in een positieve, inclusieve en stimulerende bedrijfscultuur.
Boeiend artikel?
Deel het met je vrienden
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.