stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Op 21 september 2020 brengt general manager van Bright Plus Linda Cappelle haar eerste boek ‘Fulltime Gepassioneerd’ uit. Nadat ze samen met haar team maar liefst 8 keer de award voor Great Place to Work in de wacht sleepte, deelt ze nu haar geheim voor dat succes.
Samen met het hele team ging ze op zoek naar een onderbouwd en herkenbaar welzijnsbeleid voor haar organisatie. Met de focus op de 5 G’s van gemotiveerde, gezonde, geïnformeerde, gelukkige en getalenteerde medewerkers bouwde ze samen met haar mensen aan een welzijnsbeleid dat werkt. Niet alleen voor de medewerkers, maar ook voor de organisatie.
Nadat Linda de passie, de sfeer en de resultaten op de werkvloer merkbaar zag verbeteren, had ze nog één mooi doel voor ogen: die ervaring delen en collega-leidinggevenden een leidraad bieden om ook in hun bedrijf op een effectieve manier in te zetten op hun meest waardevolle kapitaal: enthousiaste en toegewijde medewerkers. Een visie die in de coronacrisis alleen maar noodzakelijker blijkt. Het is belangrijker dan ooit om te investeren in jouw mensen. Net in woelige tijden maken goede zorgen, een open en transparante communicatie en een hecht teamgevoel echt het verschil.
We willen leidinggevenden met dit boek inspireren om net als wij eens kritisch naar de eigen organisatie te kijken en de eventuele frons op de gezichten van hun medewerkers te vervangen door lachrimpeltjes. Om hun bedrijf niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk gezonder te maken en om een frisse wind door de organisatie te laten waaien. Want dit zorgt ervoor dat je ook op lange termijn competitief kan blijven.
Fulltime gepassioneerd is een boek met visie en toepasbaar advies dat van je organisatie en je medewerkers één hechte familie maakt.
Boeiend artikel?
Deel het met je vrienden
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.