stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 26/02/2025
Ben jij een organisatorisch talent met ervaring in administratie en klantcontact? Zoek je een job waar je jouw beheer- en planningsvaardigheden kunt inzetten? Solliciteer nu voor de job als Office Manager in Lummen en groei mee!
Als Office Manager ben jij de spil van het kantoor en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Jij hebt de volgende verantwoordelijkheden:
Wie ben jij?
Je hebt een relevante opleiding en vergelijkbare ervaring in administratie en office management
Je kunt jezelf helder uitdrukken in Nederlands en Frans.
Je hebt een goede kennis van MS Office en hebt ervaring met een ERP-systeem.
Je bent assertief, servicegericht, proactief, stressbestendig en werkt nauwkeurig. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving en bent goed in multitasking.
Watkan dit bedrijf jou bieden?
Is dit iets voor jou en wil jij graag deel uitmaken van deze dynamische organisatie die zich richt op het leveren van hoogwaardige diensten? Deze organisatie staat bekend om zijn klantgerichte benadering en biedt betrouwbare en efficiënte diensten aan bedrijven van verschillende groottes en sectoren. Met een focus op innovatie en duurzame oplossingen blijft het bedrijf zich voortdurend ontwikkelen.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.