stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 17/12/2024
Als HR Business Partner kan je werken vanuit ons kantoor in Mechelen. Je verplaatst je ook naar andere kantoren. Variatie staat centraal in deze job. Solliciteer meteen!
In jouw rol als HR Business Partner sta je in voor verschillende domeinen binnen HR:
1/ Soft HR:
2/ HR admin & hard HR:
Jouw kwaliteiten als HR Business Partner:
Wat bieden we onze HR Business Partner?
Werklocatie - Onze kantoren zijn nationaal verspreid. Dit kan dus besproken worden afhankelijk van jouw woonplaats.
Optimalisering loon – Via benchmarking garanderen we een mooi brutoloon. Bovendien mag je rekenen op een interessant bonussysteem om je netto inkomen te verbeteren.
Extralegale voordelen – Naast verschillende mobiliteitsopties (zoals een bedrijfswagen met tankkaart, elektrische fiets of mobiliteitsbudget), bieden we je ook een gsm-abonnement, maaltijd- en ecocheques, een onkostenvergoeding, verzekeringen en bonussen (cao 90 en variabele verloning).
Work-life balance - want wij gaan voor gelukkige medewerkers! Wij bieden je daarom 32 verlofdagen, een flexibel uurrooster én de mogelijkheid tot thuiswerk.
Groei, groei, groei – Als HR Business Partner zet jij Bright Plus mee op de kaart. Je krijgt dan ook alle kansen om je te verdiepen in de rol. Maar evengoed om je kennis te verbreden.
Compleet welzijnsbeleid – Bright Plus investeert in een gezond, gelukkig, gemotiveerd, geïnformeerd en getalenteerd team. Daarnaast zetten we ons als geëngageerde collega’s in voor verschillende sociale en milieuprojecten.
Fun en ontspanning – Denk aan gezellige lunches, teambuildings, incentivetrips en andere leuke extra’s. Work hard, play hard, dat is ons motto!
Met 30 jaar ervaring op de teller zijn we de marktleider in het matchen van meertalige professionals. Ons betrouwbaar team van 90 hr-specialisten, verspreid over 16 kantoren in België, zorgt elke dag voor de echte ‘plus’. We kiezen daarbij resoluut voor een persoonlijke, open en professionele aanpak. En wie weet doen we dat binnenkort samen met jou.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.