Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 25/10/2024

Administratief Medewerker Boekhouding & HR (4/5e) in Wingene

Ben jij georganiseerd, communicatief en administratief sterk? Dan is deze job als Administratief Medewerker Boekhouding & HR in Wingene iets voor jou! Solliciteer nu!

Als administratieve duizendpoot ziet jouw takenpakket er als volgt uit:

  • Je boekt de aan- en verkoopfacturen in staat in voor het debiteurenbeheer.
  • Je bereidt de btw-aangiftes voor samen met het extern boekhoudkantoor, inclusief de maandelijkse rapportering & jaarafsluiting.
  • Je geeft de prestaties van de medewerkers door aan het sociaal secretariaat.
  • Je controleert loonbrieven, beantwoordt diverse vragen van medewerkers en je stelt de interimplanning op. Verder zorg je voor een warme welkom voor nieuwe medewerkers.
  • Het telefonisch en fysiek onthaal van klanten, chauffeurs, bezoekers enz. valt ook onder jouw verantwoordelijkheid.

Daarnaast sta je in voor enkele bijkomende administratieve taken: je maakt formulieren op voor productie, CMR’s voor de chauffeurs, controle van leveringen, opvolgen aankoop, …

Ben jij de Administratief Medewerker Boekhouding & HR die we zoeken?

  • Je gaat gestructureerd en nauwkeurig te werk bij de uitvoering van je diverse taken.
  • Je spreekt perfect Nederlands en hebt een basiskennis Engels.
  • Je neemt graag initiatief en je bent een gedreven, communicatief persoon.
  • Je hebt een eerste ervaring met boekhoudkundige taken opgedaan.

Als Administratief Medewerker Boekhouding & HR werk je parttime (4/5e) en kan je starten met een vast contract.

Verder mag je volgende zaken verwachten:

  • Je werkt in een 40-uren stelsel en presteert 32 uren per week.
  • Van maandag tem donderdag werk je vanaf 8u00 tot 16u30 of 17u00, afhankelijk of je een halfuur of één uur pauze neemt. Een ander uurrooster is bespreekbaar.
  • Jouw vrije dag in deze 4/5e tewerkstelling is bespreekbaar in onderling overleg.
  • Je hebt recht op 32 verlofdagen (voltijdse basis) en volgt het bouwverlof: drie weken in de zomer, twee weken met de kerstperiode & één week in de herfstvakantie.
  • Een handvol verlofdagen per jaar kan je vrij inplannen.
  • Thuiswerk kan indien nodig bij privézaken, maar niet op structurele basis.
  • Jouw brutoloon, afhankelijk van ervaring, wordt aangevuld met maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Vanaf de opstart kan je rekenen op voldoende opleiding.
  • Sector: Metaal

Op zoek naar een administratieve job met voldoende variatie? Solliciteer dan op deze vacature als Administratief Medewerker Boekhouding & HR in Wingene. Je maakt deel uit van een warme, familiale KMO met een aangename sfeer.