Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 08/10/2024

Sales Assistant met 50% thuiswerk in Borgerhout (antwerpen)

Als Sales Assistant werk je ter ondersteuning van de accountmanagers en volg je het verkooptraject op van A tot Z.

Je staat in voor volgende taken:

  • Je hebt telefonisch contact met klanten en prospecten. Je brengt hierbij hun behoeftes in kaart.
  • Je vraagt enkele specifieke vragen en geeft meer informatie over wat het bedrijf voor hen kan betekenen.
  • Je leert de klanten en prospecten beter kennen en vergaart informatie via allerlei kanalen.
  • Je houdt het CRM systeem up to date.
  • Je stelt passende offertes op en zorgt voor een tijdige opvolging.
  • Je ondersteunt je collega's waar nodig.

Kortom, een gevarieerde job die administratie met contacten combineert.

 

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt al enige ervaring in een gelijkaardige job als Sales Assistant, Customer Service Medewerker, Commercieel Bediende, Administratief Bediende... .
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je kan klanten ook vlot in het Frans of Engels te woord staan.
  • Je kan vlot werken met Excel, Word en PowerPoint en uiteraard ook met Outlook.
  • Je neemt initiatief en hebt verantwoordelijkheidszin.
  • Na een grondige inwerkperiode, werk je vlot zelfstandig en kan je je eigen werk efficiënt plannen.
  • Je denkt niet in problemen, maar in oplossingen en je durft initiatief nemen.
  • Je streeft, samen met je collega's, naar absolute klanttevredenheid.
  • Je komt terecht in bedrijf dat internationaal en lokaal actief is, dynamisch is en een gezonde groei vooropstelt.
  • Je krijgt de kans om samen te werken met een hecht team van collega's.
  • Bij opstart krijg je een grondige opleiding in Vilvoorde, zodat je snel de kneepjes van het vak oppikt.
  • Het gaat om een fulltime job. Home office en flexibele uren is mogelijk.
  • Je werkt elke dag 8u, waardoor je op weekbasis 40 uur werk. De uren zijn flexibel en in onderling overleg zeker te bepalen. Je hebt hierdoor recht op 32 vakantiedagen, vrij op te nemen na overleg.
  • Naast een aantrekkelijk brutosalaris, pakken ze ook uit met een mooi pakket aan extralegale voordelen: maaltijdcheques van 8 euro, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, een laptop, een gsm,...
  • De aangename werkfsfeer en de gedreven collega's krijg je er gratis bij.
  • Het bedrijf is vlot te bereiken met het openbaar vervoer. Er is ook een parking voorzien, maar die is betalend.
  • Sector: Andere

Je komt terecht in bedrijf dat internationaal en lokaal actief is, dynamisch is en een gezonde groei vooropstelt.