Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 18/09/2024

Office Manager (12 ADV-dagen) in Heist-op-den-berg

Op zoek naar een nieuwe job vol variatie? Als Office Manager in Heist-op-den-Berg neem je verschillende taken op binnen de organisatie. Heb je zin om jouw organisatorische vaardigheden te laten zien? Solliciteer meteen!

Jouw verantwoordelijkheden als Office Manager

  • Je plaatst bestellingen bij leveranciers en onderaannemers en volgt deze vervolgens op
  • Je stuurt orderbevestigingen, regelt transporten en verzorgt de facturatie
  • Je controleert de aankoopfacturen en zorgt voor goed – of afkeuringen
  • Je neemt inkomende telefoons op en houdt de info-mailbox bij
  • Je ondersteunt de personeelsadministratie en je regelt allerlei facilitaire zaken zoals het personeelsfeest, drukwerk
  • Je spreekt uitstekend Nederlands en kan vlot communiceren in het Frans en het Engels
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in administratieve functies en werkt vlot met MS Office
  • Je kan goed om met wijzigingen
  • Je hebt uitstekende organisatorische en multitasking vaardigheden
  • Je denkt steeds vooruit en bent leergierig

Als Office Manager geniet je, naast een aantrekkelijk salaris, ook van volgende voordelen:

  • Maaltijdcheques 
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Nettovergoeding/maand

Je werkt 40u per week en geniet van 20 verlofdagen + 12 ADV dagen. Deze organisatie is gesloten tussen Kerst & Nieuw. Je hebt fexibele uren tussen 8u - 9u en je beoefent deze job voltijds! Je komt terecht in toffe omgeving met een no-nonsense managementcultuur. 

  • Sector: Andere

Deze organisatie, gelegen te Heist-op-den-Berg is het Holding en Service center die diverse taken voor de 6 dochterondernemingen uitvoert. Je komt terecht in een dynamische en innovatieve omgeving waarbij ze enorm instaan voor de groei van hun mensen.