stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Als project consultant werk je vaak op verschillende afdelingen mee als allround assistant. Je kan dus terechtkomen in hr, sales, marketing, customer service, finance, legal en noem maar op. Ik ben me op dit moment aan het verdiepen in het vakdomein customer service. Daarin staat de klant met al zijn vragen natuurlijk centraal, maar daar stopt het werk niet. Ook de dienst na verkoop vormt een groot deel van mijn takenpakket. Hoe ik die taken precies moet vervullen, hangt af van werkgever tot werkgever, project tot project. Dat maakt dat ik leer om me goed aan te passen, maar ook om te analyseren welke eerder opgedane kennis ik kan inzetten en kan implementeren in het volgende project. Dat maakt van projectmatig werken een zeer interessante leerschool.
Een tevreden klant is als customer service medewerker vanzelfsprekend mijn grootste voldoening in de job. Hulpvaardigheid is dan ook een essentiële eigenschap. Daarnaast is het belangrijk dat je zelfleiderschap en teamwork goed kan combineren. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen klantenportfolio, maar om elke klant optimaal te kunnen helpen, heb je altijd collega’s nodig, en zij jou ook.
Op dit moment probeer ik me vooral in de diepte te verruimen. Ik wil zoveel mogelijk kennis opdoen uit dit vakgebied en mijn hard en soft skills zo verder ontwikkelen. Maar een grote motivatie om op projectmatige basis te werken is voor mij ook de variatie, de mogelijkheid om van verschillende domeinen te proeven. Daarom gaf ik al aan mijn projectbegeleider aan dat ik maximaal een jaar op eenzelfde project wil werken en hierna graag eens een ander vakdomein ontdek, om op die manier ook in de breedte meer bij te leren en te groeien. Bright Plus is in dat opzicht een geweldige werkgever, want die feedback wordt steeds geapprecieerd en er wordt ook mee aan de slag gegaan.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.