stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Als allround administratief bediende pas ik mij bij elk nieuw project aan de verwachtingen van de organisatie aan. Dat zorgt ervoor dat mijn opdrachten er telkens weer wat anders uitzien en ik een boeiende mix aan taken kan vervullen: boekhoudkundige administratie, onthaal, ondersteuning van de customer services, salesadministratie, dossierbeheer, front office… Dat doe ik nu al twee jaar en in die tijd heb ik mijn kennis enorm kunnen uitbreiden. Ik leerde meerdere computerprogramma’s kennen, leerde om sneller te schakelen, legde veel contacten en leerde me aanpassen aan verschillende manieren van werken. Ik proef ook van verschillende vakdomeinen, waardoor ik een beter zicht krijg op wat me wel en wat me minder ligt.
Als administratief medewerker vind ik het fijn om zaken te kunnen verwerken en dossiers te kunnen afronden. Het geeft me voldoening te weten dat ik iemand heb kunnen verder helpen met mijn werk. Ik kan goed individueel werken, maar vind het als project consultant vanzelfsprekend ook belangrijk om een teamplayer te zijn. Ook vertrouwen en wederzijds respect zijn belangrijke aspecten in mijn job. Tot slot zijn zin voor initiatief, een praktisch inzicht en oog voor structuur en organisatie belangrijke skills.
Ik ben me ervan bewust dat mijn projecten steeds tijdelijk zijn, maar heb geen probleem met die voortdurende verandering. Ik start aan een project met de wetenschap dat ik er ben om een team te ondersteunen. Ik wil me natuurlijk thuis voelen op het project waar ik aan de slag ben, maar ik weet dat iemand anders uiteindelijk mijn plaats moet kunnen innemen. Dat vraagt een groot aanpassingsvermogen, maar voor mij voelt dat altijd goed. Ik heb dan geen vaste collega’s, maar heb al wel een aantal mooie vriendschappen kunnen vormen. Daarenboven voel ik me top in het outsourcingteam van Bright Plus. Ze staan altijd voor me klaar, zowel op professioneel als persoonlijk vlak, en feedback is er tweerichtingsverkeer.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.