stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Mijn functie in één zin omschrijven is moeilijk want de job is namelijk erg gevarieerd en afwisselend. Als Office manager van de House of Biscoff, een onderdeel van de internationale headquarters van de Lotus Bakeries groep, ben ik verantwoordelijk voor alle organisatorische aspecten die daaraan te pas komen: het onthaal van interne en externe bezoekers, het boeken en voorbereiden van vergaderzalen, het voorzien van catering, travelarrangements en transport, het voorzien van kantoorbenodigdheden, de administratieve ondersteuning van enkele afdelingshoofden, algemeen management van het gebouw, enz….
Met andere woorden een praktische en organisatorische rol, waar ook het hospitality gedeelte een grote rol speelt.
De klik met het bedrijf was er al vanaf het eerste sollicitatiegesprek. De professionele benadering, de warmte van het onthaal, de mogelijkheid om zelf invulling te geven aan het takenpakket en de wederzijdse flexibiliteit waren voor mij grote troeven. Dit in combinatie met de contacten die ik heb van een zeer verscheiden groep aan mensen, heeft mij helemaal over de streep getrokken.
Naast het ondersteunende en communicatieve karakter zijn ook nauwkeurigheid, organisatietalent, professionaliteit en zelfleiderschap essentiële skills. Ondanks mijn leeftijd van 52 jaar, was een goed evenwicht vinden in de invulling van zo’n gevarieerde job in het begin een uitdaging, maar door het juist inschatten van mijn competenties door Bright Plus, vonden ze voor mij de perfecte fit in deze job. De lekkere koekjes op kantoor zijn daarbij een absolute meerwaarde!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.