Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 14/03/2025
Als klantenservicemedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor consumenten met vragen of problemen over hun apparaten. Je zult dagelijks te maken krijgen met diverse klantvragen en -verzoeken, waarbij je zowel telefonisch als via e-mail ondersteuning biedt. In deze rol krijg je te maken met zowel eenvoudige als complexere vraagstukken. De taken zijn verdeeld in twee lijnen:
Wie zoeken wij?
Wat mag je verwachten als administratief bediende?
Onze klant is 's werelds grootste producent van huishoudelijke apparatuur. Zij willen het leven van miljoenen mensen verbeteren, door innovatieve en duurzame huishoudelijke apparaten te ontwikkelen en grenzen te verleggen binnen de kookbeleving en het huishouden. Ze zijn gevestigd in Haren.
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first