Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 13/12/2024

Onthaalmedewerker in Zaventem

Ben jij een dynamische en stressbestendige professional die uitblinkt in organisatie en klantgerichtheid; en wil je het gezicht zijn van een drukke receptie? Solliciteer dan nu voor deze vacature in Zaventem!

Wat is je takenpakket?

  • Bezoekers ontvangen en telefoons beantwoorden;
  • Boekingen beheren, wijzigen en zalen klaarzetten;
  • Documenten doorsturen naar finance;
  • Zorgen voor een nette en professionele werkomgeving;
  • Receptie mailbox opvolgen en acties ondernemen;
  • Kantoor- en cateringbestellingen plaatsen en opvolgen;
  • Binnenkomende post, faxen en leveringen verwerken;
  • Assisteren bij events en planning van opleidingen.

Wie zoeken wij?

  • 4 à 5 jaar ervaring als receptionist(e) of administratieve ondersteuning;
  • Vlotte talenkennis van het Nederlands en Frans. Je kan ook een woordje Engels;
  • Je bent flexibel en stressbestendig;
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail;
  • Uitstekende kennis van MS Office.

 

Wat mag je verwachten als onthaalmedewerker?

  • Maaltijdcheques;
  • Ecocheques;
  • Onkostenvergoeding;
  • Verzekeringen;
  • Laptop;
  • Bonusregeling;
  • 32 verlofdagen.

Je werk uren zijn van 8u tot 15u30 of van 10u tot 17u30. Het bedrijf is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

  • Sector: Services

Het bedrijf is een gekende speler in het bieden van deskundig advies.