Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 13/12/2024

Customer Operations Manager in Zaventem

Ben jij een leidinggevende die mensen weet te inspireren? Werk jij graag samen met anderen aan gezamenlijke doelen. Zie jij verandering als een uitdaging in plaats van een obstakel? Dan ben jij de Customer Operations Manager die we zoeken. Solliciteer nu voor deze job in Zaventem!

 

Jij stuurt drie teams aan als één hechte eenheid en zorgt ervoor dat de dagelijkse werking soepel verloopt. Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:

  • Je coördineert de dagelijkse werking van het departement en zorgt dat alles efficiënt verloopt.
  • Je houdt toezicht op prestaties door kernprestatie-indicatoren, rapporteert problemen en doet aanbevelingen om de werking te verbeteren.
  • Je analyseert gegevens en doet optimalisatievoorstellen voor systemen, processen en procedures.
  • Je neemt taken van de Customer Service collega’s over, bijvoorbeeld bij afwezigheden of tijdens drukke momenten.
  • Je houdt altijd de klanttevredenheid en efficiëntie in het achterhoofd.

Wij zoeken een ervaren leidinggevende als Customer Operations Manager die zich herkent in de volgende eigenschappen:

  • Leidinggeven zit in jouw bloed. Je hebt minstens vijf jaar ervaring in een vergelijkbare managementfunctie.
  • Communicatie is jouw kracht. Jij weet hoe je vlot communiceert met mensen op verschillende niveaus, zowel intern als extern.
  • Je bent analytisch en oplossingsgericht. Jij weet problemen te signaleren, verbanden te leggen en de juiste oplossingen te bedenken.
  • Je bent innovatief en gericht op verbetering. Optimalisatie van processen is voor jou een tweede natuur.
  • Daarnaast beschik je over een rijbewijs B en spreek je vloeiend Nederlands en Frans. Ook heb je een goede kennis van het Engels. Je hebt een bachelor- of masterdiploma op zak.

Als Customer Operations Manager krijg je het volgende aangeboden:

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk salaris en uitgebreide extralegale voordelen. Zo kan je rekenen op een groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, en een bedrijfswagen met tankkaart.
  • Een 40-urenwerkweek met 20 wettelijke vakantiedagen en 12 extra Adv-dagen.
  • Een uitgebreid onboardingprogramma en kansen om jezelf verder te ontwikkelen via interne en externe opleidingen.
  • Leuke extra’s, zoals dagelijkse koffie en vers fruit, regelmatige teamlunches en gezellige teambuildingactiviteiten.
  • Een inspirerende werkomgeving met fijne collega’s waar samenwerking en klanttevredenheid centraal staan.
  • Sector: Other

Dit bedrijf in Zaventem is een toonaangevende eigenaar en exploitant van off-street parkeerinfrastructuur. Zij streven ernaar kwaliteitsvolle oplossingen aan te bieden voor hun gebruikers zodat zij een aangename parkeerervaring kunnen beleven.