Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 18/03/2025

Project Administrator in Grimbergen

Wij zoeken een Projectvoorbereider & Logistiek Coördinator met 3 tot 5 jaar ervaring, bij voorkeur in de bouwsector of wegtransport. Je bereidt projecten voor, coördineert logistiek, en volgt de administratieve processen nauwkeurig op. Je hebt ervaring met gemeentelijke vergunningen, nutsleidingen, en KLIM/CLIP aanvragen. Daarnaast werk je nauw samen met interne en externe partijen om het project binnen het budget en de planning te houden.

Wat is je takenpakket?

  • Contact met de gemeente en coördineren van vergunningen;
  • Organiseren van bestellingen, aanvragen en leveringen;
  • Budgetbewaking en analyse van voortgang;
  • Coördinatie van grondtransport in samenwerking met logistieke afdeling.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een achtergrond in projectmanagement, logistiek, of een vergelijkbare functie;
  • Ervaring in de bouwsector is een sterke plus, maar geen vereiste;
  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden en kunt goed omgaan met deadlines;
  • Je hebt oog voor detail en kunt meerdere taken tegelijk aansteken zonder de focus te verliezen;
  • Ervaring met het werken met checklists en administratieve systemen is een plus;
  • Je bent communicatief sterk en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.

Wat mag je verwachten als Project Administrator?

  • Sociaal abonnement;
  • Fietsvergoeding;
  • Maaltijdcheques 8€/dag;
  • Groepsverzekering;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Cafetariaplan;
  • GSM + abonnement;
  • Laptop;
  • Thuiswerkvergoeding 140€/maand;
  • 32 verlofdagen;
  • 1 dag of 2 halve dagen.

 

 

  • Sector: Chemistry

Het bedrijf heeft meer dan 40 jaar ervaring in bodem- en grondwatersanering.