Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 17/03/2025

Tijdelijke Customer Service Medewerker in Mechelen

Wil jij je administratieve skills inzetten en ook nog eens je talenkennis gebruiken? Dan is deze functie als Tijdelijke Customer Service Medewerker in Mechelen ongetwijfeld iets voor jou! Je komt terecht in een hartelijk team dat je met open armen ontvangt. Klinkt goed? Solliciteer nu!

Een hap uit jouw takenpakket:

  • Je staat in voor het behandelen van vragen en klachten
  • Je zorgt voor een correct verloop van het gehele orderproces
  • Je registreert klantengegevens en draagt zorg voor diverse ondersteunende taken
  • Je beheert ook de mailbox en telefonie
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans en het Engels.
  • Problemen oplossen op een creatieve manier is voor jou kinderspel
  • Je houdt het hoofd koel bij stressvolle situaties
  • Je hebt een commercieel inzicht en gaat proactief te werk
  • Je bent gestructureerd en kunt ordelijk te werk gaan

Het gaat om een contract van bepaalde duur van 4 maanden. Deze start begin Mei. 

Je komt terecht in een voltijdse tewerkstelling van 40-uren per week waarbij je zal werken van 8u30 tot 17u met een halfuur middagpauze.  Een 4/5de tewerkstelling is ook mogelijk.

  • Sector: Other

Deze organisatie is al meer dan 60 jaar een begrip in de markt van visuele communicatieproducten en bevindt zich aan de top van de Europese marktsector. In België zijn ze gevestigd te Mechelen-Noord.

Je komt terecht in een horizontaal gestructuurde organisatie waarin transparantie en pasie centraal staan. Korte communicatielijnen en een informele cultuur zorgen ervoor dat de medewerkers flexibel kunnen inspelen op de veeleisende markt. Leergierigheid, flexibiliteit en enthousiasme worden hier hoog in het vaandel gedragen.