Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 13/12/2024
Als veelzijdige en proactieve administratief bediende in regio Sint-Pieters-Leeuw ondersteun je het logistieke team op administratief vlak. Zo kunnen klanten rekenen op tijdige leveringen en een nauwkeurige opvolging. Interesse in deze job? Solliciteer nu!
Als administratief bediende worden volgende eigenschappen van jou verwacht:
Binnen dit bedrijf zal jij als administratief bediende een vast contract krijgen na een succesvolle interimperiode. Ook zal je op onderstaande voordelen kunnen rekenen:
Een drukkerij die jouw uitdagende printprojecten tot leven brengt. Of het nu gaat om catalogi, flyers,... alles wordt geleverd binnen de kortste termijn. Ze helpen je om je promotiecampagnes effectief tot leven te brengen, zowel op papier als in winkelpunten.
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first