Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 04/11/2024

Personal Assistant in Brussel

Ben jij een drietalige professional met een scherp oog voor detail en een passie voor organisatie? Heb je bovendien interesse in een job als Personal Assistant binnen een dynamisch advocatenkantoor in het hart van Brussel? Lees hieronder dan zeker even verder en solliciteer!

Hierbij jouw takenpakket:

  • Je staat in voor de formatereing van documenten.
  • Je stelt brieven en stukkenbundels op.
  • Timesheets en facturatie houd je ook netjes bij.
  • Je maakt moeiteloos PowerPoint-presentaties.
  • Je zorgt voor orde in de agenda en mailbox.
  • Het organiseren van meetings en boeken van vergaderruimtes gaat jou gemakkelijk af.
  • Je regelt de opvolging van handtekeningen en het openen van dossiers.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bent een expert in Word en een MS Office-guru, inclusief PowerPoint.
  • Administratief werk is jouw passie, en je geniet ervan om dingen op te zoeken en uit te pluizen.
  • Je bent een teamplayer die energie haalt uit samenwerken.
  • Je hebt al enkele jaren ervaring in een administratieve rol binnen een corporate omgeving.
  • Je krijgt een volledige vergoeding van je openbaar vervoer-kosten.
  • Naast je brutoloon, ontvang je een aantal extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van €8 per dag ecocheques en een uitstekende groeps- en hospitalisatieverzekering plus een maandelijkse onkostenvergoeding van €32.
  • Je ontvangt 20 dagen vakantie.
  • Je hebt flexibele werktijden voor dé perfecte work-life balance.
  • Je gaat fulltime of 4/5de aan de slag.
  • Sector: Lawyer / Notary

Het bedrijf is een dynamisch advocatenkantoor gespecialiseerd in ondernemingsrecht, met het hoofdkantoor in het hart van Brussel.