stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 28/10/2024
Een consultancybedrijf in Leuven, gespecialiseerd in hoogtechnologische profielen, zoekt een HR-Officer met pit, humor en een dosis flexibiliteit. Hier werk je niet voor zomaar een bedrijf, maar voor een familie van consultants en collega's. Solliciteer zeker voor deze HR-Officer job!
Ben jij de nieuwe HR-Officer? Wat ga je doen?
Als de nieuwe HR-Officer word jij de spil in de Employee Life Cycle. Of: van de eerste enthousiaste handdruk tot het emotionele afscheid, jij bent erbij. Daarnaast ben je het HR-infopunt bij uitstek voor alle medewerkers als het gaat om HR-gerelateerde kwesties. Samen met het sales- en recruitmentteam zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt.
Wie ben jij?
Jij bent iemand die stevig in de schoenen staat en graag een potje humor toevoegt aan de werkdag. Flexibel, positief en met een goed gevoel voor humor, dat ben jij. Daarnaast weet je alles van Belgische Sociale Wetgeving en heb je al ervaring opgedaan met payroll in Paritair Comité 200. Nederlands en Engels beheers je als de beste. Als je ook nog Frans in de vingers hebt, is dat mooi meegenomen.
Wat bieden wij?
Waar kom je terecht?
Dit consultancybedrijf dat zich specialiseert in hoogtechnologische profielen is gelegen in Leuven. Je komt terecht in een hecht team van collega's.
Het bedrijf is geen fan van grote structuren, maar houdt wel van plezier maken en keihard werken. Dit alles in een uitdagende sector.
Jouw werkomgeving is gelegen in een fileluwe omgeving en een mooi industrieel gebouw met uitzicht over Leuven.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.