Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 21/10/2024
Ben jij administratief sterk en leergierig ingesteld? In de job van Office Assistant in Mechelen word je ondergedompeld in een breed takenpakket. Je komt terecht in een dynamische omgeving met toffe collega's. Solliciteer meteen!
Een greep uit je takenpakket:
In de job van Office Assistant ontvang je, na een geslaagde interim-periode, een vast contract. Hierbij ontvang je ook nog volgende voordelen:
Hierbij kom je terecht in een 40-uren week waarbij je glijtijden hebt tussen 8 en 9u. Bovendien heb je bovenop jouw wettelijke vakantiedagen ook nog 12 ADV-dagen. Zowel een voltijds als 4/5e regime is bespreekbaar.
Je komt terecht in een toonaangevende organisatie in Mechelelen waar netwerken en ondernemerschap op alle vlakken doorschemert.
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first