Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 26/10/2024

Office Manager in Leuven

Ben jij een organisatorisch talent dat graag de touwtjes in handen neemt? Als Office Manager zorg je ervoor dat alles soepel verloopt: van kantoorbeheer en IT-middelen tot HR-ondersteuning en administratieve processen. Of het nu gaat om facturatie, personeelsbeheer of het verbeteren van interne procedures – jij houdt de boel draaiende. Klaar voor deze veelzijdige job in Leuven? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?
Laat je niet misleiden door de titel; als Office Manager ben je dé spin in het web. Van HR-taken tot facilitair beheer en van administratie tot procesoptimalisatie – jouw agenda is allesbehalve saai. Wat komt er zoal voorbij?

  • Facilitair beheer: je zorgt dat alles op rolletjes loopt – van de koffievoorziening tot de toegang tot het kantoor. Ook de netheid van vergaderzalen, de postverdeling en de ontvangst van bezoekers komt bij jou terecht.
  • Administratie en financiën: Je beheert de facturatie, je houdt contact met de boekhouder, en verzorgt de on/offboarding van collega's.
  • HR: je ondersteunt bij de loonadministratie, de rekrutering, het personeelsbeheer én fungeert als vertrouwenspersoon.
  • Beleid: je helpt bij het opzetten van opleidingsstructuren, leveranciersoptimalisatie, wagenparkbeheer en nog veel meer.

Kortom: als Office Manager krijg je de kans om je tanden te zetten in een breed takenpakket. Je zal écht het verschil maken.

Wie zoeken wij?
Een proactieve doener
die graag de handen uit de mouwen steekt! Je bent gestructureerd en zelfstandig – bij jou hoeft niet alles voorgekauwd te zijn. Je neemt de dingen zelf in handen.

 

 

 

 

De ideale Office Manager kan ook volgende vaardigheden voorleggen:

  • Je hebt al een eerste ervaring of je zit in het midden van je carrière.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
  • Je ziet jezelf helemaal gedijen in een snelgroeiende, dynamische omgeving.

We zoeken iemand die wil groeien in de rol, verantwoordelijkheid wil nemen en orde kan scheppen in de chaos.

Wat bieden we?
Je krijgt een fulltime rol (4/5de is bespreekbaar) met veel ruimte om te leren en te groeien. Daarnaast:

  • Een vast contract of een interim-optie-vast contract.
  • Een tewerkstelling van 40 uur per week + 12 ADV-dagen.
  • Flexibele werktijden (maar graag vóór 9 uur beginnen).
  • Thuiswerk 1 dag per week (na een inwerkperiode).
  • Competitief salarispakket inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, ecocheques, thuiswerkvergoeding, laptop, gsm en abonnement.
  • Sector: Other

Stel je een scale-up in Leuven voor die binnen drie jaar van 7 naar 45 collega's is gegroeid. Hard gewerkt? Dat zeker! Maar je krijgt vooral de kans om een vervolg te bouwen aan een succesverhaal. Dit jong, dynamisch team is volop in beweging om een volgend hoofdstuk te schrijven.

Ben jij klaar om de touwtjes in handen te nemen en een volgende stap te zetten? Solliciteer dan nu!