Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 10/01/2025

Management Assistant in Herentals

Ben jij steeds op zoek naar uitdaging, boeiende contacten en verfrissende inzichten?

Hou je van een gevarieerd takenpakket en ben je naast organisatorisch sterk ook een echte planner?

Als Management Assistant bij onze klant in Herentals ben je de rechterhand van de CEO.

Onderstaand alvast een greep uit je takenpakket:

  • Agendabeheer en algemene administratieve ondersteuning van de CEO
  • Organiseren en boeken van reizen in samenwerking met een externe partner. Je garandeert een goede opvolging van A – Z
  • Beheer van het klantensysteem (CRM) en opmaken van rapporteringen 
  • Bijwonen en notuleren van vergaderingen met de CEO
  • Actief nadenken over verbeteringen van processen, efficiënter werken
  • Aansturen van onderaannemers aangeworven voor facility taken
  • Je beschikt over minimum een bachelordiploma en je kan enige relevante ervaring voorleggen. 
  • Werken en communiceren in verschillende talen schrikt jou niet af, jij hebt naast het Nederlands een goede kennis van Frans, Engels. Kennis van het Duits is een plus. 
  • Je bent administratief sterk en werkt zeer nauwkeurig, gestructureerd en autonoom. 
  • Je bent discreet en kan op een correcte manier omgaan met vertrouwelijke gegevens
  • Je denkt mee na over optimalisaties en verbeteringen
  • Je bent een sterke communicator, maar steeds diplomatisch
  • Een uitdagende functie bij een internationaal bedrijf
  • We bieden jou een voltijdse functie in een 40-urenweek, waardoor je 12 extra verlofdagen opbouwt in de vorm van ADV. 90% tewerkstelling is eventueel ook bespreekbaar. 
  • Een zeer competitief loon met tal van extra legale voordelen. 
  • Flexibel uurrooster met glijtijden voor een optimale werk-privé balans! 
  • Sector: Construction

Onze klant is internationaal actief.