Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 27/12/2024
Ben jij een gedreven administratief talent met een flair voor boekhouding en aankoop? Zoek je een job in een hecht, familiaal team waar verantwoordelijkheid en veelzijdigheid centraal staan? Solliciteer dan nu als Office Assistant !
Jouw takenpakket
In deze rol als Office Assistant krijg je een breed takenpakket. Hierbij ondersteun je de administratie en boekhouding.
We zijn op zoek naar een teamplayer met een proactieve houding die zich thuis voelt in een KMO.
Dit bedrijf in Lanaken kan jou als Office Assistant het volgende aanbieden:
Onze klant is een familiale firma die internationaal actief is.
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first