Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 10/12/2024

Logistiek Administratief bediende in Beernem

Ben je administratief sterk en heb je graag variatie in je takenpakket? Solliciteer dan snel voor de job als Logistiek Administratief bediende in Beernem. Je maakt deel uit van een sterke familiale onderneming. 

Een greep uit je takenpakket:

  • Orderverwerking: je zorg voor een correcte verwerking van orders in het ERP systeem.
  • Je organiseert transporten voor bulkgoederen over heel Europa.
  • Stockbeheer: Je beheert de stock en staat in voor factuurcontrole.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van zowel transporteurs als klanten. 
  • Contact met diverse stocklocaties in België, UK en Spanje. 

Is deze job als Logistiek Administratief bediende dan voldoe je aan volgende zaken: 

  • Je hebt al een eerste ervaring binnen logistiek of hebt een relevant opleiding gevolgd. 
  • Je weet als geen ander prioriteiten te stellen. Ook in drukke periodes verlies je die niet uit het oog. 
  • Je hebt sterke cummunicatieve vaardigheden en bent een echte teamplayer.
  • Je kan je naast het Nederlands ook vlot uitdrukken in het Frans en Engels. 

Wat mag je verwachten als Logistiek Administratief Medewerker in Beernem?

  • Een competitieve verloning, aangevuld met extralegale voordelen. 
  • Je werkt full time in een 39 uren week en hebt 6 extra vrije dagen. 
  •  Je werkt in een flexibel uurrooster. 
  • Je maakt deel uit van een team gemotiveerde collega's met een echte hands-on mentaliteit.
  • Naast de job is er ook ruimte voor een leuke teambuilding of afterwork. 
  • Sector: Food

Je komt terecht in een internationale omgeving actief in de voedingsindustrie.