Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 07/11/2024

Onthaalmedewerker in Zeebrugge

Ben jij commercieel en administratief ingesteld? Dan ben jij de onthaalmedewerker in Zeebrugge die we zoeken! Solliciteer nu!

Als onthaalmedewerker ben jij het aanspreekpunt voor klanten. Jouw taken bestaan uit:

  • Ontvangen van klanten in het filiaal
  • Telefonische oproepen beantwoorden en beheren van de mailbox
  • Klantengegevens upto-date houden
  • Werkplanning opmaken voor de medewerkgevers
  • Klantentevredenheid staat bij jou op één als uithangbord van het bedrijf.

Wat wordt van jou verwacht als onthaalmedewerker?

  • Enkele jaren ervaring in een administratieve job
  • Klantgericht en positief ingesteld
  • Vloeiende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, met een basiskennis van Engels en Frans
  • Goede beheersing van MS Office en bereidheid om nieuwe softwareprogramma’s snel eigen te maken
  • Zelfstandig en in staat om structuur te behouden in het werk.

In de job als onthaalmedewerker start je meteen op met een vast contract en ga je fulltime aan de slag in een 40-urenweek.

Wat mag je nog verwachten?

  • Marktconform loon op basis van jouw ervaring
  • Extralegale voordelen bovenop het loon zoals maaltijdcheques en ecocheques
  • Om de twee weken ben je bereid een zaterdagvoormiddag te werken van 8:30 tot 12:30.
  • 32 verlofdagen die vrij op te nemen zijn.
  • Dankzij opleidingen wordt er geïnvesteerd in jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • Sector: Other

Je komt terecht in familiale KMO die een gevestigde waarde is in de bandensector. Lijkt deze job als onthaalmedewerker in Zeebrugge iets voor jou? Solliciteer dan nu via de sollicitatielink!