Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 15/10/2024
Ben jij een veelzijdige administratieve duizendpoot die graag verantwoordelijkheid neemt? Voor onze klant te Dendermonde zoeken wij een Administratief Bediende die zowel klantgericht als organisatorisch sterk is. Interesse? Solliciteer dan snel!
Je taken omvatten als Administratief Bediende onder andere:
Het aannemen van inkomende telefoons en het verwerken van e-mails die via diverse kanalen binnenkomen;
Het inboeken van klantenorders en het omzetten van de dagelijkse planning in werkbonnen voor de collega’s;
Ondersteuning bieden bij de dagelijkse facturatie, administratie, beheren van keuringen van de materialen
Je werkt nauw samen met een van de bestuurders en biedt hen de nodige ondersteuning;
Kan jij onderstaande punten afvinken als Administratief Bediende?
Je hebt een bachelordiploma of hebt reeds een eerste relevante werkervaring achter de rug
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels
Je kan vlot overweg met diverse ERP systemen en MS Office
Je kan zelfstandig prioriteiten stellen, maar je pleegt ook steeds overleg
Je bent discreet, flexibel, uiterst stressbestendig en werkt graag klantgericht
Wat krijg je er voor in de plaats?
Een voltijdse job binnen een 38u week
Je werkt steeds van 08:00 tot 16:00 met 30 minuten middagpauze
Je krijgt een marktconform loon aangevuld met extra legale voordelen
Ben je bereid om telefonische permanentie te doen van thuis uit op zaterdag? Dan krijg je compensatie in de week
Onze klant bevindt zich in de dienstensector.
Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first