Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 11/09/2024
Werk je graag in een moderne werkomgeving? Met fijne collega's in een aangename sfeer? Solliciteer dan op deze job als Customer Service Medewerker in Tielt! Je kan rekenen op een gevarieerde job met voldoende uitdaging.
Een greep uit jouw takenpakket:
Ben jij de proactieve Customer Service Medewerker die we zoeken?
Jouw inzet als Customer Service Medewerker wordt zeker beloond. Je kan rekenen op een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen.
Verder mag je volgende zaken verwachten:
Je komt terecht bij een bedrijf die sterk inzet op het welzijn van zijn medewerkers. Er heerst een aangename sfeer in een moderne setting, waardoor iedere medewerker zich meteen welkom voelt. Interesse in deze vacature als Customer Service Medewerker?
Solliciteer dan snel voor deze job via de sollicitatielink!
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first