Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 10/01/2025
Ben jij op zoek naar job als Klantenadviseur Ondernemingsloket in Roeselare? Bij Liantis kom je terecht in een bedrijf waar samenwerken en ondernemerschap centraal staan. Er is ruime aandacht voor zowel jouw ambities als jouw work-life balans. Solliciteer vandaag via Bright Plus, de rekruteringspartner van Liantis.
Wanneer een ondernemer of zelfstandige een bedrijf opstart, komen daar heel wat zaken bij kijken. In deze job geef jij advies en bied je ondersteuning aan deze ondernemers. Zo ben je op de hoogte van welke stappen er komen kijken voor de opstart van een bedrijf. Je weet welke voorwaarden er gelden en onder welk statuut iemand valt. Ook ga je na of er bijkomende verzekeringen nodig zijn.
Een goede Klantenadviseur Ondernemingsloket bezit een bachelor- of masterdiploma en heeft een eerste relevante werkervaring achter de rug. Je kan klanten duidelijk verder helpen in het Frans en/of Engels. Verder vind je het fijn om je af en toe te verplaatsen in de regio.
Daarnaast beschik je over deze soft skills:
Bij Liantis maak jij het verschil. Ze bieden je een geweldige carrière met oog op persoonlijke ontwikkeling.
Mensen zijn het kloppend hart van hun organisatie. Daarom zetten ze in op ondernemerschap en geven ze je ruimte om te groeien. Ook is er heel veel oog voor jouw werk-privébalans. Zo werk je in een glijdend uurrooster van 38 uur per week. Je bouwt 32 verlofdagen op die je vrij kan inplannen.
Je komt terecht in een moderne en professionele werkomgeving in volle beweging.
Qua verloning mag je rekenen op:
Liantis ondersteunt via hun ondernemingsloket dagelijks startende ondernemers en werkgevers. Ze geven gericht advies op een duidelijk manier en bieden administratieve ondersteuning en begeleiding. Ze hebben een breed aanbod aan diensten, elk met hun eigen expertise en zijn zo een one-stop shop voor ondernemers.
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first