Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 05/11/2024
Heb jij ervaring met klantencontact en wil jij graag werken in een dynamisch internationaal team? Heb jij sterke communicatieve vaardigheden in verschillende talen? Solliciteer nu voor de job als Customer Support Officer in Heusden-Zolder!
Als Customer Support Officer in Heusden-Zolder ben jij de spil tussen klanten en het bedrijf. Wat valt er nog onder jouw verantwoordelijkheden?
Klantenservice en ondersteuning: Beantwoorden van vragen, bieden van technische productinformatie, en oplossen van problemen en klachten via de webshop en marketplaces.
Klachten- en retourbeheer: Afhandelen van productklachten, retouren, en refunds, inclusief het verstrekken van retourlabels en het analyseren van retourorders.
Garantie- en claimverwerking: Beoordelen van garantieclaims en transportonderzoeken, inclusief het verifiëren van claims, opvragen van bewijs (zoals foto’s), en het verzenden van spareparts of vervangende producten.
Order- en voorraadbeheer: Bijhouden van voorraadniveaus, controleren van orders op volledigheid, en verwerken van facturen en prijsupdates.
Content en administratie: Maken van visuals, vertalen van content en productinformatie, en uitvoeren van algemene administratieve taken.
Wat maakt jou de geschikte kandidaat voor de rol van Customer Support Officer in Heusden-Zolder?
What’s in it for you in deze job als Customer Support Officer?
Dit bedrijf is een snelgroeiende internationale KMO in Heusden-Zolder met een ambitie om verder te groeien. Ze leveren hoogwaardige producten en streven naar uitmuntendheid in klantenservice. De kernwaarden omvatten openheid, directheid en inzet, terwijl ze een dynamische teamgerichte cultuur hanteren.
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first