Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 04/11/2024

Logistiek Administratief Bediende in Gent

Ben jij analytisch en draag je klantentevredenheid hoog in het vaandel? Word je bovendien ook geprikkeld door supply chain? Dan ben jij de ultieme fit voor dit bedrijf in Gent als Logistiek Administratief Bediende! Solliciteer vandaag nog! 

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • Je volgt transporten op en zorgt dat leveringen gestroomlijnd verlopen.
  • Je zorgt voor de registratie van binnenkomende producten en linkt deze aan containers en trailers.
  • Je werkt mee aan verdere automatisatie van processen.
  • Je volgt leveranciers  op bij de aanmeldingen, vertragingen of afwijkingen.
  • Je stelt samen met de Logistiek Warehouse Coördinator de wekelijkse losplanning op voor het magazijn.

Voor deze job als Logistiek Administratief Bediende schrikt nauwkeurigheid je niet af. Je hebt oog voor detail en kan vlot met courante Officetoepassingen werken evenals het aanleren van nieuwe programma’s geeft jou energie. Je beheerst Nederlands en Engels en wordt gestimuleerd door efficiëntie.

Wat mag je verwachten als Logistiek Administratief Bediende

  • Je werkt fulltime en komt in een 38u/week terecht waar mogelijkheid is tot flexibiliteit en telewerk
  • Je hebt recht op 26 verlofdagen
  • Je brutoloon wordt aangevuld met maaltijdcheques, onkostenvergoeding, gsm-abonnement, hospitalisatie- en groepsverzekering

 

  • Sector: Other

Je komt terecht in een toonaangevende speler in de retailsector. Je wordt een belangrijk onderdeel van een hechte gemeenschap. Maak dagelijks het verschil, zowel voor klanten als voor elkaar. Interesse?