Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 23/10/2024

High Level Management Assistant in Antwerpen

Als Management Assistant ondersteun je, in dit bedrijf gelegen te Antwerpen, de gedelegeerd bestuurder. Daarnaast neem je nog een aantal algemene ondersteunde taken op.

Klinkt dit als muziek in je oren? Lees dan zeker de vacature door en solliciteer als je je volledig ziet passen binnen deze rol

  • Je onthaalt de bezoekers op een professionele en hartelijke manier.
  • Je notuleert bij interne en externe vergaderingen.
  • Je beantwoordt inkomende mails en volgt ze op.
  • Je staat in voor de briefwisseling en het klassement.
  • Je biedt high-level support bij de dagelijkse management zaken.
  • Je staat in voor een correcte en efficiënte agendaplanning.
  • Je waakt mee over belangrijke deadlines.
  • Je staat in voor het travelmanagement.
  • Je bereidt evaluaties voor en volgt ze op.
  • Bij bedrijfsevenementen beheer je de inschrijvingen en sta je in voor de nodige administratie. Soms ben je ook aanwezig op het event en zorg je voor het onthaal.
  • Ter ondersteuning van de CFO sta je ook in voor het facility beheer. Je doet de nodige bestellingen en volgt lopende contracten op.
  • Ook fleet en parkingbeheer neem je voor je rekening.
  • Je hebt bij voorkeur een bachelor Office Management op zak en je hebt al een aantal jaren ervaring. Je hebt ervaring als Management Assistant, Personal Assistant of Office Manager.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je kan jezelf uitdrukken in het Frans en het Engels.
  • Je hebt een enthousiaste persoonlijkheid en je kan zorgen voor een hartelijk onthaal.
  • Alles efficiënt regelen en plannen geeft je energie. Kortom je wordt blij van het ontzorgen.
  • Discretie is voor jou een absolute evidentie. Ze kunnen je blindelings vertrouwen.
  • Je werkt gestructureerd en zelfstandig. Je hebt aan een paar woorden genoeg om de taken juist uit te voeren.
  • Je bent uiterst accuraat en ze kunnen op beide oren slapen dat jij het correct regelt.
  • Je bent communicatief sterk en vlot in de omgang. Je past je prima aan in het team.
  • Je bent proactief, staat stevig in je schoenen en kan wel eens tegen een stootje.
  • Je kan vlot werken met MS Office.
  • Je komt terecht in een team van gedreven collega's.
  • Het gaat om een fulltime job.
  • Je hebt recht op 22 vakantiedagen. Je kan deze dagen vrij opnemen. Enkel tussen Kerst en nieuwjaar liggen er een aantal dagen collectief vast.
  • Je start elke dag rond 9u, maar dit is bespreekbaar.
  • Thuiswerk kan, in overeenstemming met de agenda.
  • Er staat binnenkort een verhuis op de planning richting de Singel in Berchem.
  • Sector: Immo
  • Je komt terecht in een KMO dat actief is in de vastgoedsector. Het bedrijf is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.