Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 23/10/2024
Ben jij een gedreven administratief talent en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen een toonaangevend familiebedrijf? Onze klant in de bouwsector zoekt een Administratief bediende die de zaakvoerder ondersteunt bij diverse administratieve taken. Solliciteer nu voor deze job in Deinze!
Jouw takenpakket als Administratief Bediende ziet er als volgt uit:
Je verwerkt orders en je maakt aankoopfacturen op.
Je bereidt betalingen voor en ondersteunt de zaakvoerder bij financiële afhandeling.
Je stelt verkoopfacturen op en lost eventuele problemen met btw-gegevens op.
Je volgt betalingen van klanten op.
Je digitaliseert documentatie en beheert het kantoormateriaal en de opleidingsregistraties.
Wat maakt van jou de ideale administratief bediende?
· Je beschikt bij voorkeur over een bachelordiploma.
· Je hebt een eerste ervaring administratie achter de rug, bij voorkeur met een cijfermatige focus.
· Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
· Je bent nauwkeurig, betrouwbaar en je kan duidelijk communiceren met leveranciers.
· Je bent vaardig in MS Office.
Wat krijg je ervoor in de plaats als Administratief Bediende?
Je werkt voltijds volgens een vast uurrooster en vanaf januari geniet je van flexibele uren.
Je werkt 38.5u/week. Naast de 20 wettelijke verlofdagen bouw je ook nog 3 ADV dagen op. Het bedrijf is 3 weken collectief gesloten in de zomer en 1 week tussen Kerst en Nieuw.
Je ontvangt een marktconform salaris.
Je hebt recht op extralegale voordelen: maaltijdcheques €8/dag, ecocheques + cafetariaplan (keuze uit elektrische wagen (laadpalen zijn aanwezig)/fiets/hospitalisatieverzekering/pensioensparen)
Je geniet van leuke teamevents 4x/jaar.
Onze klant is een Belgisch familiebedrijf actief in de bouwsector. Ze hebben een groot assortiment voor professionals en particulieren. Bovendien richten ze zich op klantgerichte service en projectondersteuning.
Wil jij deel uitmaken van een hecht team in een groeiend familiebedrijf binnen de bouwsector? Bezorg ons dan snel jouw cv via de sollicitatieknop!
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first