Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 01/10/2024

Office Assistant in Antwerpen

In deze rol als Office Assistant ben jij het visitekaartje voor het bedrijf. Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor het reilen en zeilen van het kantoor.

  • Je staat in voor het beheer van de mailbox.
  • Je bent verantwoordelijk voor een complex agenda beheer.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers zowel fysiek als telefonisch.
  • Je staat in voor de facturatie.
  • Je maakt dossiers aan en typt verslagen uit.
  • Verder ben je verantwoordelijk voor het economaat van het kantoor.

Het gaat hier dus om een administratieve job met contacten.

  • Je spreekt perfect Nederlands en je kan je plan trekken in het Frans en Engels.
  • Je houdt ervan om de puntjes op de i te zetten en proactief te werken.
  • Je zoekt mee naar verbeteringen om zaken te automatiseren.
  • Je werkt graag hands-on en proactief mee. Je kan snel en foutloos typen.
  • Je voelt je goed thuis in een kleine organisatie.
  • Je houdt van een combinatie van administratieve en office manager taken.
  • Je werkt van 09.00 tot 17.00 (4/5de is eventueel ook mogelijk).
  • Je werkt in mooie kantoren in het centrum van Antwerpen.
  • Je komt terecht in een klein en warm team.
  • Je kan je werk zelfstandig regelen.
  • Sector: Lawyer / Notary
  • Je komt terecht in een fijn bedrijf in Centrum Antwerpen.