Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 26/08/2024
Ben je communicatief sterk en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Om dit internationale bedrijf in Gent te versterken zoekt onze klant een Management Assistant. Interesse in deze job? Solliciteer dan nu!
Hieronder een greep uit het takenpakket van een Management Assistant:
Je werkt samen met je leidinggevende en ondersteunt deze zo goed als mogelijk op administratief vlak.
Je organiseert vergaderingen en conference calls en stelt agenda’s op.
Je beheert de mailbox.
Je bent verantwoordelijk voor het travel management van je leidinggevende.
Je coördineert en ondersteunt administratief bij de opmaak van presentaties, onderhandelingen of offertes.
Als Management Assistant herken je jezelf in onderstaande beschrijving:
Je hebt bij voorkeur een master- of bachelorsdiploma
Je bent proactief, communicatief en stressbestendig.
Je kan vlot overweg met de officepakketten en bent niet bang om nieuwe software aan te leren.
Je werkt graag met cijfers en houdt ervan om je hierin te verdiepen.
Je spreekt vloeiend Nederlands. Daarnaast beschik je ook over een zeer goede kennis van het Engels en een goede kennis van het Frans.
Wat krijg je ervoor terug?
Een voltijds, vast contract (37,5u / week) in een internationale onderneming
Een aantrekkelijke verloning, aangevuld met tal van voordelen. Maaltijd- en ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, een laptop, woonwerkverkeervergoeding, collectieve bonus en sport- en cultuurcheques
Een glijdend uurrooster en de mogelijkheid tot thuiswerk na de inwerkperiode.
25 dagen verlof vrij te kiezen in overleg met leidinggevende, 3 vaste dagen tussen Kerst en Nieuw.
Onze internationale klant is toegewijd aan het leveren van kwaliteitscontrole-, belasting- en adviesdiensten aan zowel openbare als particuliere klanten. Gebaseerd op waardecreatie door relaties, positioneert deze klant zich als authentieke speler op de arbeidsmarkt.
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first