Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 23/10/2024

Office Assistant in Schoten

Wil jij graag het gezicht worden van een bedrijf? Sta jij graag klanten te woord en werk je graag administratief? Dan is deze job als Office Assistant voor jou.

Jouw gevarieerd takenpakket bestaat uit:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten zowel fysiek, telefonisch als via mail.
  • Je ondersteunt collega's met administratieve taken.
  • Je scant facturen in en organiseert het transport.
  • Je verwerkt de operationele, logistieke transportgegevens op administratief vlak.
  • Je doet postverwerking en bent verantwoordelijk voor het economaat.
  • Je staat in voor facility: boekt vergaderzalen, verzorgt de catering.
  • Je hebt een Bachelordiploma op zak, bij voorkeur in de richting Office Management.
  • Je kan bij voorkeur al een eerste relevante ervaring in een gelijkaardige job als Administratief bediende, receptionist, Office Assistant,... .
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je kan je plan trekken in het Frans en het Engels. 
  • Je zet steeds de klantenwens centraal en gaat klantgericht te werk.
  • Je houdt het hoofd koel tijdens drukkere periodes.
  • Je werkt nauwkeurig en behaalt steeds je deadlines.
  • Je hebt een goede kennis van de MS Office programma's.
  • Je neemt graag initiatief en kan goed zelfstandig aan de slag gaan.
  • Je komt terecht in een gekend bedrijf gevestigd in regio Schoten.
  • Het gaat om een voltijdse vaste job.
  • Je werkt elke week 38u, namelijk van 8.30u tot 17u.
  • Naast een brutosalaris heb je ook recht op maaltijdcheques en een woon-werkvergoeding. 
  • Het bedrijf is best te bereiken met het eigen vervoer. Er is voldoende parking voorzien.
  • Sector: Other
  • Je komt terecht in een gekend bedrijf gevestigd in regio Schoten.

  •